top3 -

Min tjugoårsdag.

Hade en jättebra födelsedag igår. Åkte in till stan vid elvatiden med Stefan och shoppade upp min födelsedagspresent ;D Haha. Vid fyra åkte jag och Bibban till jakan och köpte kinamat och jag gjorde mitt första besök på systembolaget. Det gick bra men gud vad liten jag känner mig... sjukt att jag faktiskt får gå in och handla där lagligt nu! Efter maten kom pappa hit och vi fikade lite. Vid halv nio drog vi ut några st till Nike och åt Marängsviss och det blidde även lite vin. Trevligt :)

Just nu sitter jag och mummsar på min Årechocklad som jag fick hemskickat från Åre igår! För tillfället äter jag min abosluta favorit som är Blåbärstryffel doppad i vit chocklad, men det finaste var en tjock chokladkaka som det står ''Grattis Mickan 20 år /Madde'' på... Den kommer jag ju aldrig att äta upp!

Ska snart åka till jakan med min broder och sen ska jag försöka lura med mig honom en snabbis till Kista eller nått. Vill hitta nått som jag kan ha på mig i helgen då jag inte hittade nått igår...

2009-03-18 @ 13:59:31 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91