top3 -

Min tjugoårsmiddag.












Vart en jättetrevlig middag uppe på Alexandra igår! Det var jag och femton andra som var där. Efter middagen blev det Mp och där var det väll sådär? Hade kul från och till. Men det blev en lyckad kväll iaf! Blev kebab runt tretiden och efter det fick jag skjuts hem av Oscar, skönt.

Har precis lyckats ta mig upp ur sängen, har mått skitdåligt idag. Det gör jag ifs altid dagen efter, helt stört. Snart kommer mamma hem med mat från Franco´s :D Mmm va gott det ska bli. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Har inga planer än, men nått ska man väll iaf lyckas hitta på. Men det blir definitivt ingen alkohol! Nu ska jag hålla mig till min studentskiva som äger rum den första april på Göta källare.
2009-03-21 @ 17:18:20 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91