top3 -

NEJ NEJ NEJ!

Det här får inte hända. Imorse när jag kom till skolan kände jag att jag var lite förkyld, men inget mer. Nu kom jag precis hem och shiiiit vad förkyld jag har blivit. Det var inte kul att sitta och skriva prov idag inte kan jag tala om. Gick inge vidare bra heller... men fick iaf reda på resultatet från aktieprovet som jag skrev i tisdags och jag fick full pott, nice! :D

Usch vad ska jag göra? Det enda jag vill göra just nu är att sova, men det hinner jag inte. För imorgon har jag prov -igen! Men bara att kämpa på, det sista för denna vecka och sen har jag klarat av mardrömsveckan -och jag är fortfarande vid liv.

I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske blir hockey imorn om jag mår bättre, vore svinkul!

Om en vecka och en dag åker jag till Lanzarote, fyy vad underbart det ska bli.
Och på onsdag har vi vår studentskiva på Göta Källare. Herregud vad fort tiden går?
2009-03-26 @ 16:45:37 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91