top3 -

Ohej!

Gick hyfsat bra på jobbet idag förutom att en tant från danderyd var sjukt dryg. Hon hade ringt och skält ut receptionen så att en tjej börjat gråta. Yes, eftersom jag var ensam att jobba kväll fick jag åka upp och ta hand om henne. Men som tur var fick jag hjälp av Andreas. Hon var iaf väldigt sur på oss men efter en halv timmes bråk knäckte hon iaf ur sig "vad skönt att dom skickade upp två så vettiga personer" Jaha, vad trevligt tänkte vi som skrattat bakom hennes rygg hela besöket.

Iaf, för ca 40 minuter sen kom Clemme hem och lyckades tagga till Tove o mig i vår lugna kväll så nu jävlar! Ska snart ner till Ripan på förfest, sen blir det dippan. Och jag är taggad som aldrig förr.... ;)

2009-03-08 @ 21:23:51 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91