top3 -

Sista timmen som tonåring..

Då var det dags att fylla 20 då. Tiden går så otroligt snabbt just nu. Vill bara stanna den ett tag och sätta mig ner och tänka på alla beslut som måste tas. Om ca en månad ska man välja skola till nästa år. Ska man bo kvar i Stockholm eller flytta? Och vad ska man läsa?

Sen vill jag heller inte att tiden i Åre ska vara slut snart. Trivs verkligen här uppe i vårt lilla hus. Man blir så fri på nått sätt och kan göra lite som man vill. Har också träffat så många underbara personer som man verkligen kommit nära. Kommer att bli jättetråkigt att skiljas från alla dom. Så nu gäller det att ta vara på tiden som är kvar..

Oj vad seriöst det blev. Men det blir ju så ju äldre man blir. Nu måste man bestämma sig vad man verkligen vill göra...



Nog om det, Imorgon fyller jag 20. Och dagens planer är följande. Jag och Tove ska ta bilen in till byn på morgonen för att åka lite bräda. Sen blir det shopping på byn, jag ska hämta två tårtor på bageriet som mamma beställt samt göra mitt livs första besök på systembolaget, läskigt! Sen bär det hem där jag ska laga middag till alla på både lilla och stora blåkulla :) Sen blir det middag + förfest för att sedan bege oss till Bygget och fortsätta festen där. Hoppas på en toppen dag och det tror jag att det kommer bli..
2009-03-02 @ 22:52:44 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91