top3 -

Söndag.

Godmorgon! Blev en rätt trevlig och lugn kväll igår uppe i centrum, ganska mycket folk var det också. Delade en taxi hem med Daniel vid tretiden...

Idag ska jag bara tokplugga! Har Psykologi B prov imorgon och jag har inte ens börjat än. Har bestämt att jag ska plugga tillsamans med Jonas också :) Blir mycket roligare om man är två. Nu har jag också fixat twilight filmen + de två böckerna som kommer efter i serien... Gud jag vill bara se filmen och sen läsaläsaläsa! Får väll kanske kolla filmen inatt och börja läsa imorgon eller nått :D Åååååh!

- Om nio dagar fyller jag tjugo år, om tjugofyra dagar äger våran studentskiva rum på Göta källare och om fyrtiotre dagar kommer min älskade Viktoria hem igen! Galet vad tiden går fort....
2009-03-08 @ 14:16:30 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91