top3 -

Today

Har varit en mycket bra dag i backen idag. Klockan ett ringade dom från hoppgrejen och sa att jag kunde få hoppa om jag var där om en timme. Hjälp tänkte jag men självklart skulle jag hoppa. Så Maria och jag åkte upp medan Kristoffer ställde sig på isen där jag skulle landa. Men efter ca 40 minuters väntan på rätt vind blev det inget. Bättre att ta det säkra före det osäkra sa dom. Och jag som va så sugen. Men det får bli imorgon eller nån annan dag, har fått med mig en vän som vill hoppa på tisdag, så vi får se hur det blir med det ;)

Vid fyra träffade jag Clemme och Thomas, så det blev lite åkning med dom och sedan afterski på fjällgården. Eftersom jag körde bil blev jag utan öl medan dom fick dricka ;)



Nu sitter jag i mitt rum laddad för kvällen. Jag, Tove och Elin ska till Tottebo ikväll. Tar en taxi om nån timme tror jag :)

2009-03-12 @ 20:34:32 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91