top3 -

I love Dippan

Äntligen är dagen över. Det har varit lite överdrivet mycket idag med tanke på hur jag har mått. Sov tre timmar inatt, jobbade tills min chef sa till mig att gå hem och sova (efter att jag berättade att jag kom hem halv fyra inatt) Så jag fick iaf sluta tolv istället för tre. Men istället för att ta hennes goda råd åkte jag in och mötte min kära syster och hennes vänner för att åka bräda i fyra långa timmar. Sen blev det middag med tove på subway för att åka hem, duscha, och sedan åka tillbaks till byn till Malin. Där jag varit hela kvällen. Men nu ligger jag i sängen och ska äntligen få sova :) Jättekul att ha systrarna på besök iaf :)

Lite bilder från igår:


förfest


vi på dippan


oss


tove o jag <3

Juste, när Tove och jag kom inramlades vid halv fyra luktade det bränt i hela huset, riktigt mycket. Yes, Clemme hade varit i farten igen med sina ägg ;) Han hade kokat ägg och somnat så ägget hade exploderat. Tur att vi kom hem och räddade huset.

2009-03-09 @ 23:14:44 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91