top3 -

Måndag i Åre

Dagarna rullar på och snart är det april. Läskigt vad tiden går snabbt. På Blåkulla har det blivit lite ändringar. Emma och Sara har flyttat ut och igår flyttade Thomas hit istället :) Det märktes i natt klockan tre då jag vaknar av att nån sitter utanför mitt fönster och sjunger "satellit" vilka idioter tänker jag och somnar om. Men imorse fick jag reda på att idiotera hette Clemme o Thomas.

Jaja, idag har jag åkte bräda med Anne, Thomas o Clemme. Sen blev det lunch på olympia med mamma, pappa och dom andra. Har också suttit och pratat med mamma om högskoleval utan nått resultat. Eller jo, blev faktiskt lite klokare måste jag säga, men ännu igen bestämt.

Ikväll blir det lugnt hemma hos mamma o pappa, funderar på att sova där kanske. Och imorgon blir det Byggget :)

2009-03-23 @ 17:58:24 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

fråga den där thomas om han var på Frizon för några år sen;)

2009-03-23 @ 21:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91