top3 -

Kungsängen för en kväll skulle inte sitta fel..

Jaha då var man helt själv i huset då. Liftvärdarna är på personalfest, skidlärarna är på after ski och ska sen ut och emma och vickan är hemma i Udevalla. Gud vad det är synd om mig. Det är i såna här stunder man önskar att man kunde tolla hem sig själv över en kväll, men tråkigt nog går inte det. Jaja, så farligt är det inte, rätt skönt att vara själv hemma för en gång skull. Ska bara ligga framför Tvn hela kvällen :)

Annars har dagen varit lugn. Jobbade till halv tolv och åkte sedan in till HC och tränade. Har också färgat mina ögonbryn idag, blev riktigt nöjd!

Nästa vecka kommer mina kära systrar upp, ska bli skoj. Och jag är ledig ons, tor och fre så det är nice!



jag saknar er!
2009-03-06 @ 18:45:33 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vartfasen är kortet ifrån??:S

2009-03-06 @ 22:33:19
URL:
http://top3.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, gissa en gång?? :)

2009-03-06 @ 22:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91