top3 -

Wallmans igår

Wallmans igår var bland det roligaste jag varit på. Dom som höll i det var riktigt duktiga. Dom showar och sjunger samtidigt som dom serverar. Men det roligaste var nog när dom "lekte" att dom hade ett tv program som hette "live från Wallmans" med en storbildstvs där inne. Plötsligt kommer han fram till vårat bord och säger att han hört att dom har två födelsedagsbarn här. Madde och Emma heter dom och jobbar för skistar. Så där blev vi intervjuvade inför ca 100 pers. Det var riktigt kul! Vid elva  var middagen slut och vi begav oss vidare till bygget. Var väldigt trött i slutet av kvällen, kanske för att vi hållt igång sen halv sex ;) Strax efter ett tog vi iaf taxi hem.











Idag har jag jobbat fyra timmar. Men det var bara jag och maria på jobbet så det var riktigt skönt. Sen åkte jag och rebacca på en liten biltur till Järpen för att besikta hennes bil, vilket gick bra!  Nu är det bara sängen som gäller, natti natti!
2009-03-18 @ 21:13:50 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91