top3 -

VILKEN CHOCK JAG FICK!!! :D

Ojojoj, vilken chock jag fick när Madde avbröt min dusch igår, haha. Jag står inne i duschen när mamma knackar på och ber mig att öppna för att hon behöver en grej. Jag öppnar och här bakom draperiet att det är någon annan än mamma som kommer in och jag kan verkligen inte koppla vem det är!! Plötsligt ser jag att det är Madde och herregud vad förvånad jag blev! :D Var inte direkt den första personen jag tänkte på när jag undrade vem fasen mamma släppt in när jag duschade!! När den största chocken lagt sig åkte vi till donken och köpte varm choklad. Sjukt underbart att få träffa henne igen. Förvånad över att hon faktist lyckades hålla tyst om detta.. blev en bra överraskning och gud vad jag är glad över att hon ska vara med på min studentskiva på onsdag :)

Imorse drog jag upp till centrum och klippte mig hos Gabbe och därefter åkte jag hem till Madeleine. Åt kebab och vid kvart i tre började min första & dagens enda lektion. Nu sitter jag hemma och har precis proppat i mig alvedon :/ Mår verkligen fortfarande inte bra & det bara måste bli bättre snart, känner hur paniken börjar smyga sig fram... Jag orkar inte med att ha ett par rinnande ögon + näsa på skivan och speciellt inte under middagen. Menmen, bara hoppas på att det blir bra! Nu finns det iaf ingen tid alls för vila under de kommande dagarna -Madde is hooome! :D Ikväll ska jag, Madde & Linda dra ut till Nike och kolla på Ballar av stål & spela spel! Mysigt! Imorgon blir det middag hemma hos Madeleines syster Maria också, trevligt :)
2009-03-30 @ 18:15:44 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Clemme

jag var faktiskt chockad över att hon höll tyst.

2009-04-04 @ 14:03:59
Postat av: Mikaela

haha aaa jag med... ;)

2009-04-13 @ 22:39:05
URL:
http://top3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91