top3 -

1 maj

Imorse mådde jag toppen när jag vaknade konstigt nog, men hur skönt som helst var det! Har bara legat ute i solen hela dagen och slappat och om ett tag kommer mamma och Bibban hem med mat från Alexandra. Nu däremot blir det storstädning i mitt rum och i min garderob, får ju inte plats med nått längre.

Gårkvällen var iaf hur kul som helst! Drog hem till Linda där det var en massa pojkar, jag, Linda och Natta. Jättetrevligt och vid åtta tiden drog jag och Vicky med Bibban (typ min pappa) och Lasse (min morbror) upp till Gc. Planen var ju att vi skulle se när Felle och co. uppträdde senare på kvällen! Blev en hel del dricka och en massa skratt. Danne och Bibban hittade verkligen varandra! Haha... Men då resten av treorna drog till Mp var jag nog den enda kvar uppe i centrum med mössan på mig! Menmen. Hade nog inte kunnat haft det så mycket roligare ändå, så jag är glad över att jag stannade kvar i Kungsängen.










2009-05-01 @ 15:12:17 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91