top3 -

En vanlig onsdag

Känner mig redan trött på att jobba efter två dagar, hur ska detta gå? Nej, fullt så tråkigt är det inte än, det funkar faktiskt. Efter jobbet idag så åkte jag och Mickan till Kista. Så skönt att få prata av sig med den människan ibland :) Blev shopping och sedan köpte vi med oss mat från Donken och satte oss vid sjön i Kallhäll, mysigt!
Hade bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt idag men ikke. Fick ett telefonsamtal av Vicky och Linda strax efte tio och dom befann sig utanför mitt hus. Hem till Linda där Tony och hans kompisar var. Spel och dricka (ingen dricka för mig men desto mer för söta Linda)

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. godnatt!
2009-05-21 @ 00:21:38 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91