top3 -

Fredag & utgång

Blev en heldag med Sussie i Kista igår. Hittade tre tröjjor iaf... Vi åt en jättestor sallad till lunch som man fick mixa själv och det var supergott! Precis innan vi skulle börja åka hemåt träffade vi på Toffe så han fick åka med oss hem. Blev avsläppt hemma hos Linda där vi badade jacuzzi och drack. Även Madde kom förbi en sväng :) Kom hem vid tvåtiden och jag åkte taxi nästan hela vägen hem.. konstigt nog sa taxichauffören att jag inte behövde betala när jag kom fram? Nicenice.

Ikväll kommer Clemme (en kille som bodde med Madde i Åre) och besöker Kungsängen. Så nån slags utgång blir det med honom ikväll :D Ska bli roligt. Fast jag är helt död nu och börjar känna mig lite halvkrasslig, menmen, bara att bita ihop! Snart kommer mammsen hem med mat från Donken, helt perfekt.






2009-05-22 @ 13:27:42 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91