top3 -

Onsdag kväll!

Nu känns allt väldigt bra igen måste jag säga. Har varit ute en sväng med Mickan. Och blev btw stoppad av polisen. De ni! Och självklart är mitt körkort borta. Så Mickan garvar och säger "nu får du böter!" vilken snäll vän man har. Men icke, polisen var snäll och lät mig blåsa, tog mitt legg och ringde och kollade så det stämde. Vilket det gjorde!

Imorgon ska jag äntligen åka ner till Grebbestad, ska bli grymt kul :) Men innan det ska jag träffa EA som kommer hem. Det ska också blir grymt kul. Har saknat henne :)

Nu ska jag sova men först en hälsning till min kära vän Mikaela; vad skulle jag göra utan dig? Ja, det vet jag faktiskt inte själv.. godnatt!

2009-05-27 @ 23:35:34 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: Mickan

haha vad söt du e :D

2009-05-27 @ 23:54:43
URL:
http://top3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91