top3 -

Helgen slut!

Denna helg blev full med spektakel, började redan på torsdagen med en spontan utekväll, halva klassen va typ med. Industriell ekonomi hade haf tjejsittning så det va eftersläpp på NationernasHus där kvällen skulle bli lugn! Lyckades ju inte riktigt med det så skippade första lektionen på fredagen och kom istället till skolan vid 1. Bara en föreläsning och sen blev det fredagspubben direkt.. Vi som skulle ha en lugn tjejkväll med idoltittande, aja blev bjudna till några parallellklassare på förfest och sen blev det flamman!

16 kr för en öl kan bara sluta på ett sätt.. Japp väskan tappades bort! Fick dock tillbaka den idag, så jag har ju redan lyckas spärra alla jävla kort och grejat! Visste inte riktigt vem jag gick hem med, men en av killarna som hade varit på förfesten hade iaf lyckats få med den på vägen hem..

Lördag och inget Id, kan det hålla en ifrån festen då, icke blev förfest hos Klara och lån av fillippas Liu leg och sen i på skolfesten på kårallen! Inge jättebra drag men det va kul iaf.. Söndagen blev iaf lugn och hemfärd till Stockholm för tandläkarbesök på måndagen. Nu blire plugga ikapp allt man inte gjort i helgen sen blire oslo på fredag för att besöka Jennie! Kul ska det bli!

Om jag hade haft min camera hade jag laggt upp lite bilder, men den låg också i väskan, åden har jag inte fått tillbaka ännu. 

2009-11-10 @ 20:41:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91