top3 -

Lördag

Gud vad skönt det är med sol. Och ännu bättre är det här ute på landet! Jag och Dennis bestämde oss för att lämna lägenheten och bo ute hos min kära familj över helgen som nyligen flyttat ut på landet. Det första man ser när man tittar ut genom fönstret när man vaknat är åkrar, jättemysigt faktiskt. Imorse spelade vi lite tennis på garageuppfarten och nu ska jag snart ut och fortsätta kratta löv, det är sjukt jobbigt och det är ju inte direkt en liiiten tomt heller. Menmen. Åkte en snabbis till Islandstorget också idag för att se vart min praktikplats ligger, så nu hittar jag förhoppningsvis dit också, börjar ju nu på måndag.

Igårkväll kollade vi Idol här hos mamma och sen vid tolv inatt åkte vi till Vällingby och kollade på New Moon. Den var bra men måste säga att jag är lite besviken. Ettan är mycket bättre och för att inte tala om böckerna, en helt annan grej. Ikväll vet jag bara att det blir Robinsson än så länge.. får se om vi hittar på nå mer!

Imorgon ska vi hem till Dennis morbror i Uppsala med hela hans familj och titta på hans bebis :) Hej

2009-11-21 @ 13:49:58 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91