top3 -

Måndag.

Ligger i soffan och lyssnar på min nya favoritlåt: World behind my wall. Galet bra låt! Idag började Dennis nattvecka så jag sitter här i min ensamhet, beställer lite skit från h&m och äter kebabpiroger till middag :) Inte speciellt kul att vara ensam hemma dock. Ska ta ett bad snart, städa lite och sen blir det tvn tills jag somnar, ska till skolan kl 10.00 imorgon. Får nog reda på vart jag ska praktisera då också, spännande spännande.

I lördags var vi först hemma hos Linda lite folk och sen drog vi upp till Terassen, helt okej kväll. Sen på söndagen hämtade vi Isac, Micke och deras två hundar och åkte tillbaks till mina föräldrar. Det gick faktiskt jättebra med hundträffen. Ida var jätterädd i början men efter ett tag tuffade hon på sig lite!

På onsdag kommer nog Linda hit och sover här! Skönt med lite sällskap :)


Vi på Halloweenfesten förra helgen! ;)

2009-11-09 @ 19:27:54 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91