top3 -

Myskväll med Linda!

Jag fick kebab till lunch idag så nu är jag en lycklig människa. Har vart sugen på det i flera dagar! Dennis åkte precis till jobbet och snart kommer Linda :) Wohoo.. Ska åka och köpa mat & godis, kolla film och dricka lite vin. Mysigt :D

Imorgon blir det bara en massa plugg och på fredag tänkte jag sno bilen till Kungsängen en sväng på dagen och leka lite med min vovve. Får se vad som händer på kvällen? Idol är iaf en sak som är säkert. På lördag slutar Dennis iaf jobba natt så då tror jag att vi ska gå på bio och se 2012!

Jag har föressten fått en massa nya favoritlåtar:

- Pink med I Don´t Belive You
- Dead by april med What can I say
- Tokio Hotel med Rescue me + World behind my wall
- Yohanna med Is it true
- Takida med Give into me + As you die

2009-11-11 @ 16:47:46 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91