top3 -

Sånt e livet...

Ja. Livet rullar på. Men för tillfället är det otroligt tråkigt tycker jag. Vardagen består utav jobb, jobb och sova. Bortsett från igår då jag hann med en shoppingrunda i kista med Vicky. Men annars händer det inte så mycket. Tråkigt är det också att alla vänner försvunnit. Man är inte van (fast nu börjar man nästan vänja sig) att träffas så sällan som man gör. Från att ses varje dag till att man får vara glad om man ens hörs någon gång i veckan. Det är faktiskt ganska tråkigt måste jag säga.

Idag fick jag mail av min chef i Åre om boendet. Fick bo med Daniel och det var väl de viktigaste :) Blev det boendet vi trodde också, så det var helt okej. Folk har redan åkt upp och börjat jobb nu och jag kan erkänna att jag är väldigt sugen på att byta ut det mot ica. Men nu är det ju faktiskt mindre än en månad tills jag är där.


2009-11-03 @ 18:25:02 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91