top3 -

Snart helg.


Ååå jag saknar sommaren, vill åka utomlands nununu! men det lär ju inte hända nu i vinter eftersom jag börjat plugga... synd! Får nog bli en längre resa nästa vinter skulle jag tro.

Sitter här i min nya morgonrock och pluggar. Har vart skitduktig i tre dagar nu, men börjar dock tröttna på detta nu. Har två inlämningar (som jag är helt klara med) och ett prov imorgon. Hoppas de går bra!! Imorgonkväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Antingen blir det en lugn kväll med idol här hemma eller så pallrar jag mig till Kungsängen och hittar på nått... men jag får se. Sen på lördag ska vi nog vara hemma hos Linda iaf och dricka lite vin i think :) skojskoj!

2009-11-05 @ 11:04:58 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91