top3 -

Tis

Nyss hemkommen från school. Har fått reda på att jag ska praktisera på ett boende vid islandstorget, spännande! Så ska ta och ringa dit imorgon hade jag tänkt. Igår bokade vi stuga i Sälen iaf, blir hela familjen + Dennis som åker. Om de funkar så tänkte vi åka och hälsa på Vicky i Trysil då också :) Nicenice.

Nu har jag ingen skola igen förens på fredag, men jag har en del plugg att göra så lite har jag att pyssla med. I helgen ska vi kolla New Moon på bio ;D Wohoo! Längtarlängtarlängtar. Sen nästa vecka på måndag börjar min praktik som håller på i fyra veckor framöver!

Nu ska jag käka mina kebabpiroger till lunch, mmm... Hej!

2009-11-17 @ 11:45:33 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91