top3 -

Hej igen!

Ja, det var inte igår som jag skrev på denna blogg. När Ea blivit bättre än mig då är det illa, och då betyder det att man måste återvända till bloggen. Så vad händer i mitt liv då? Danne åkte hem idag, han ska jobba lite i kungsbacka, kommer kännas jätte konstigt att vara utan honom i fyra veckor nu. Får se om jag åker ner till honom och hälsar på lite. Får lite tid till andra grejer nu iaf. Helgen kommer se lite annorlunda ut än vad dom brukar nuförtiden. Imorgon ska jag och Vicky upp till sportbaren och äta middag med våra mammor, sen får vi se vad som händer. Och på lördag blir det hem till Mickan och sedan utgång. Ska bli grymt kul, har verkligen längtat efter en sådan kväll.

Annars jobbar jag på ica och går och längtar efter Åre. Bara sex veckor kvar nu.. =)
2009-10-15 @ 17:06:40 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91