top3 -

I Linköping

Jag tänkte börja med att berätta att jag inte såg inlägget innan som Ea hade skrivit innan mitt förra, jag är inte dum. Men gud så bra, nu har vi alltså en tredje bloggmedlem igen :D Får hoppas att hon sköter detta lite bättre denna gång, men det tror jag faktiskt att hon kommer att göra. Jag ska också bli bättre.

Igår blidde det utgång inne i staden på ett ställe som hette Platå. Hade faktiskt kul och vi kom hem runt tretiden. Vi sov sex personer i hennes lilla lägenhet. Linda och Vicky tog sängen (direkt när vi kom hem), jag och Ea sov på en madrass på golvet och Eas stackars klasskompis och hans vän fick sova på golvet :D

Idag har vi inte mått bra alls. Jag hatar dagen efter, finns fan inget värre!! Ikväll blir det fest igen. Tror att det blir förfest här i korridoren med en massa folk eller så blir det middag och förkrök hemma hos Klara :) Utgång ikväll blir det på nån studentkrog som ligger precis där flickorna bor, sköntskönt. Blir nog en hel del Coca cola för min del ikväll alltså...

Och imorgon åker vi hem. Tror det blir tåg faktiskt, går ju lite fortare än bussen. Nej nu ska jag fortsätta dö med mina kära vänner, woho!



















2009-10-03 @ 15:28:09 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91