top3 -

Lördag?

Usch vad alla e tråkiga... aja. Får se om man kanske åker och sover hos mammsen eller nått? Får se. Känner inte riktigt för att sitta ensam här hemma en lördagkväll.

Snart kommer iaf hela min familj hit minus Sebban. Jag ska passa Rickard och lilla Ida när mamma och Bibban ska åka och köpa nå lampor till nya huset. Sen kommer nog Dennis hem från jobbet nångång då också! Ikväll åker han på kryssning och tjejjerna ska komma hit på middag. Men alla var bakis o trötta o skulle jobba o tågen går inte hem o ja vet inte allt. Så dem kommer bara hit och käkar, fett triiiiista... Madde fick se hur hon skulle göra. Så om alla åker hem kanske jag åker till Kungsängen eller nått om ja känner för det senare. Nu har jag iaf fått reda på att jag ska vara i skolan på måndag kl 9.15! spännande, spännande..

2009-10-17 @ 13:02:56 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91