top3 -

Måndag

Å så va det måndag igen efter en tuff helg med utgång både fredag och lördag! Fredagen med brandomboys var kul, med fin trerättersmiddag, bastubad och pingis vid tre tiden! På natten altså.. Kom hem runt fem och var sådär lagom pigg på lördagen, blev inte mycket gjort då inte, men matchen skulle man ju se iaf.. Åkte hem till Samuel i klassen och kollade fotboll, och sen blev det till å gå ut igen med några klasskamrater! Mådde bättre på söndagen och då blev det lite plugg i skolan.. Och då menar jag liiitee plugg.. Snacka är jag bättre på har jag märkt, om andra saker! Haha får försöka ta igen lite denna vecka och imorgon är sista chema dagen innan tenta-p börjar!! Masade mig ut för träningen idag! Börjar inse att plugg 5-6 dagar i veckan, träning 2 och utgång 2 inte riktigt funkar ihop som det ska!! Nästa helg blir lugn!!

Går inte att lägga upp bilder nu, så får göra det senare
/Linnea

 
2009-10-12 @ 19:27:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91