top3 -

Sjuk...

Hej hopp! Idag är det ingen bra dag, för jag är sjuk. Och det kommer inte direkt i rätt tid, vilket det ifs kanske aldrig gör. Men iallafall, imorgon var det tänkt att jag skulle åka ner till Ea. Men det verkar som om det inte är meningen att jag ska åka dit. Alltid ska det vara något som är i vägen. Dock har jag tänkt avvakta tills imorgon. Hoppas verkligen att jag mår bättre. Sen är det även tänkt att jag ska åka från Linköping ner till Västervik över en natt för att spela tennis. Men just nu verkar det som om allt skiter sig. Vi får vänta och se..
En till anledning till att denna dag inte är bra är för att jag har varit hos tandläkaren. Har faktiskt aldrig haft något emot tandläkaren förän nu när jag fyllt 20. För då ska dom självklart hitta en jävla massa hål som kostar en jävla massa pengar. Och idag hade tydligen ett till hål dykt upp som alltid funnits där enligt henne. Yes, 700 kr till. Det är bara att betala.

Annars händer det inte mycket, saknar Danne väldigt mycket. Inte alls kul att vara ifrån varandra så länge. Men nu är det ju bara 10 dagar kvar, om man nu kan säga bara.
2009-10-27 @ 19:55:59 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91