top3 -

Torsdag.

Först lite beröm till Ea som har börjat skriva lite, haha. Duktigt av dig :D

Själv ska jag börja plugga nu. Fick reda på att jag kom in på skolan nu i veckan så nu är det dags att börja plugga igen, ska bli rätt skönt faktiskt. Som jag har förstått det så kommer det att bli rätt mycket plugg hemifrån också. Man är tydligen bara i skolan när det är föreläsningar, studiebesök m.m. så det är rätt skönt :) Tror att jag ska träffa min mentor nån gång nästa vecka så då vet jag lite mera. Men skönt ska det bli att få göra nått igen!

På lördag ska Dennis på kryssning med jobbet så då tänkte jag bjuda över tjejjorna på lite middag och vin. Får se om det blir utgång sen också eller nått. Sover över här gör dem också :) Ska bli skitkul! Man träffas ju inte direkt ofta längre :( Sen nästa vecka kommer Ea hem också! Ska bli skitskoj! Tror det blir Dh kväll här på tisdag iaf eftersom att Dennis jobbar natt nästa vecka.

På måndag får mamma och dem föressten nycklarna till det nya huset så nästa helg ska vi hjälpa dem med flytten. Snart kommer iaf Bibban hit och ska fixa lite elgrejjer här i lägenheten. Nu är köket iaf helt klart och kaklet blev jättefint... Ska ta lite bilder sen och lägga upp på lägenheten men för tillfället så funkar inte min kamera? Vet inte varför.. menmen...

2009-10-15 @ 14:09:57 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91