top3 -

Framför Idol...

Denna blogg suger. Verkligen. Börja skriv människor! Eller just det, Vicky har ju hoppat av (BAANGER)!! Jag tycker att Ea ska komma tillbaks igen och skriva lite om sitt studentliv i Linköping, vad sägeru? ;)

Igår sov jag hos mammsen i Kungsängen, kändes väldigt skumt faktiskt... var rätt länge sen nu. Kollade på Idol med Vicky och fikade med Linda på kvällen, mysigt. Och igår kom lilla valpen Ida hem till dem :) Urgullig! En mörkbrun, tigrerad boxervalp. Jag älskar henne!! Grymt elakt att dem skaffade henne när jag flyttat hemifrån, men jaja. Får ta och passa henne lite då & då I guess...

Åkte hem till Alvik i eftermiddags igen. Dennis fick börja jobba tidigare idag så det blidde inge nattjobbande för hans del, men han fastnade tydligen i köer så han har fortfarande inte kommit hem... Blö! Ligger i soffan och kollar Idol, åt precis nudlar och sallad till middag. Man orkar ju inte direkt göra nån avancerad middag till sig själv.

I helgen ska iaf jag, Linda och Vicky åka till Linköping och bo hos Ea i hennes studentlägenhet :D Ska bli jättekul att få se hur hon har det! Lär ju bli en hel del festande också ;D Sen nästa helg talas det om en kryssning, får se hur det blir med det och vilka som följer med, men det är iaf jag, Linda, Dennis och hans kompis David.


Nästan en kopia av vår lilla Ida :)

2009-09-30 @ 20:33:56 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91