top3 -

Nu har man flyttat då!

Sitter på golvet i köket i min ensamhet, äter chocklad och leker lite med datorn. Dennis har inte kommit hem från jobbt än... Modemet till det trådlösa har inte kommit än och sladden räcker inte speciellt långt så därför sitter jag på golvet. Nu börjar lägenheten bli klar och det är jättefint :D Så nu har vi flyttat in och på söndag kör vi över alla mina grejjer! Känns riktigt bra faktiskt! Bibban åkte precis härifrån, han kom hit efter jobbet och fixade lite med ugnen och en massa eluttag. Fint blidde det!

På måndag åker Dennis till Danmark i två veckor (men kommer hem över helgen) och jobbar. Så då får mina kära vänner Linda och Viktoria komma hit och bo med mig :) Ska bli kul att få umgås lite med dem igen, var alltför länge sen. Så denna helg kommer ägnas åt att bli klara med allt smått som finns kvar att göra samt att sätta upp alla hyllor och sånt i klädkammaren. Wohoo!

Och det är inte bara jag som har flyttat. För några dagar sedan köpte mina föräldrar en villa i Kungsängen/Frölunda. Så det är lite kul :D Och nu håller dem på att kolla efter en hund också! Asniiiice ;)


Vi på Kreta :)

2009-09-03 @ 18:44:45 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91