top3 -

Ny igen!

Ja igen ja!! Nu bloggar Linnea igen!

Gästbloggar lite här tänkte jag eftersom att de andra flickorna har blivit så dåliga på att skriva inlägg nuförtiden.
Har ju flyttat till linköping nu för att plugga Maskinteknik och trivs som fisken i vattnet, omgiven av massa killar!Både i plugget och konstigt nog i korridoren också där jag är ensam tjej av 8 st.

Idag har vi mest pluggat matte som vanligt, men gick förbi Team som promotar olika företag, och lyckades få med mig en liten studentpåse hem.. Detta ingick!



Haha tänk vad glad man blir som fattig student!! Nu behöver jag inte köpa diskmedel på ett halvår iaf.

I helgen så kommer min härliga tjejer hit, då blire röj och förfest i korridoren med lite grannar!! Grannarna tyckte att det behövdes lite fler girls på förfesten så det passar ju jätte bra!

Får se om jag kanske skriver lite om vad som hände under Nolle perioden lite senare. Ack så kul vi hade! Men får väll ta lite i taget!
2009-09-30 @ 20:01:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91