top3 -

Viktoria lämnar

Jaa, asså jag har tänkt lite på detta, och denna blogg. Jag vet inte riktigt asså. Det änns inte som att jag passar in så bra i denna blogg längre. Jag känner mig lite ensam som den enda singeln här och kan nog inte längre föra en singelåsikt i denna blogg. Därför har jag kommit fram till att jag ska gå vidare. En singel behöver hennes singel blogg. Så kanske återupptar min gamla blogg. Vi ses där!

Jag vet att Madde och i alla fall Mickan kommer att fortsätta detta skrivade. Lycka till!
2009-09-07 @ 17:36:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

Nemen.. Jag som tyckte det var så bra med tre i en lixom.. Kunde hålla koll på alla samtidigt då ju.. DOck tycker jag ni får börja uppdatera den lite oftare :)

2009-09-07 @ 17:59:47
Postat av: Mikaela

SVIN!!

2009-09-10 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91