top3 -

Godmorgon!

Godmorgon. Igår blidde det middag på Franco´s med Linda. Älskar deras mat! Efteråt åkte vi förbi sportbaren en sväng och hälsade på Mindell och hans vän. Där träffade jag även på Madeleines föräldrar som var där och åt middag. Trevligt trevligt, galet länge sen man träffade dom nu! Skjutsade hem Linda efter det och sen åkte jag hem. Gick upp för ca en timme sedan och nu har jag tvättstugan fram tills kl ett. Sen ska jag plugga och brorsan kommer hit lite senare också för att fixa det sista i hallen. Gudsnyggt det har blivit här hemma nu! Skitväder idag dock. Vill ju ha mera sol!

Bild från när jag sov hemma hos mami. Min Ida med trosor :D Höhö
2010-04-16 @ 10:31:26 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

stackars ida!

2010-04-16 @ 17:20:35
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91