top3 -

Husdjur...

Åh. Jag vill verkligen ha ett husdjur här hemma. En katt vore egentligen det perfekta men självklart så är ju Dennis superallergisk mot dem. Så ingen katt här inte. En liten hund vill jag också väldigt gärna ha men det vill inte han. Så det blir de inte heller! En Iller vill Dennis ha, men jag är mycket tveksam. Dem är säkert roliga som en hund och lika sällskapliga men dem är galet busiga och jag är därför rädd att den skulle förstöra hela lägenheten + att jag är rädd för att den ska bitas och anfalla. Vad gör man?!

Nej. Strax kommer Dennis hem och äter lunch med mig och sen blir det ännu mera plugg :(

2010-04-21 @ 12:29:10 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

nej usch ingen iller! hund eller så får de vara tycker jag:D man ska ju inte nöja sig med "det näst bästa" eller i det här fallet "det sjutionde bästa":P

2010-04-21 @ 15:54:02
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91