top3 -

Fredag.

Igår blev det en riktigt lång dag. Först var jag på arbetsintervju på HSB Omsorg på Kungsholmen -och fick jobbet! :D Så förmodligen börjar jag redan nu på måndag. Spännande. Kommer nog bli så att jag jobbar 3-4 dagar i veckan, måste ju hinna med plugg + lille Teo också :)

Därefter åkte vi en snabbis förbi Danderyds sjukhus, Dennis skulle fixa med nå papper och efter det åkte vi till djuraffären i Bromma och blev tre kassar rikare med hundsaker och nästan 2000 kr fattigare, haha.
Sen blev det Kungsängen, åt kebab och berättade för familjen att vi snart ska få en liten vovve. Tanken var att vi skulle hålla det hemligt och bara dyka upp med honom men vi kunde inte hålla oss :D Dom blev jätteglada! Kul för Ida.

Efter det åkte vi en sväng förbi Dennis mami och sen hem till Nelli och Kim. Satt där och snacka en stund och sen åkte vi hem till Isak. Blev många besök.

Snart ska jag hoppa in i duschen och sen blir det tvättstuga, sjukligt mycket tvätt. Och Dennis är i full gång med taket i klädkammaren nu så vi har kläder i hela lägenheten, wiiie! Sen vid femtiden ska jag möta upp Madde i stan och käka middag med henne. Blir kanske nån öl eller nått efteråt. Imorgon blir det lunch hemma hos Dennis moster + familj. Dem har flyttat så vi ska kolla på deras nya lägenhet! :)
2010-08-27 @ 10:50:33 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91