top3 -

<3

Usch vad långtråkigt jag har. Inte alls kul att sitta hemma nu efter att man har jobbat några veckor. ''Tur'' är väll ändå då att jag har rätt mycket plugg att ta itu med. Känns som om att livet just nu bara är vänta?

Får hoppas på att tiden går fort. I februari flyttar vi och det ska bli så himla skönt! Komma nära alla igen. Renovera allt precis som man vill ha det. Braskamin, stort vitt kök med en köksö och ett superfint sovrum. Kommer bli sjukt nice. Visst blir det några månader med kaos igen men de är det värt!

Julen blir mysig också. Vi firar hemma hos mami med familjen bara :) Måste köpa en tomteluva åt Teo innan bara. Har faktiskt redan köpt de flesta julklapparna, inte vanligt. Internet är en riktigt bra uppfinning, att jag inte tänkt på det tidigare?! Har bara två stycken kvar nu som jag ska försöka fixa nästa vecka när jag ska åka och julhandla med mami!

Nu ska jag gå ut och gå med hunden innan jag börjar plugga. Wie ;)

2010-12-02 @ 12:50:14 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91