top3 -

GOD JUL

Woho, vann precis en budgivning på tradera, så nu har jag ett par helt sprillans nya skitsnygga Ray Ban aviators igen!! 360 spänn kosta dem, riktigt kap! Smart att sitta inne nu precis innan jul tror jag då dem i vanliga fall brukar gå för mycket mer :D Minna förra gillade jag inte riktigt, heltsvarta med spegelglas, + så blev dem lite förstora. Så dem fick Denns ärva ;) Ska försöka va rädd om dem hära nu. Har nog fan aldrig lyckats hålla ett par glasögon hela i mer än en sommar.

Sitter och tittar på tv nu, har precis packat väskan. Dennis kommer hem från jobbet om några timmar och då åker vi till Kungsängen. Mysigt att äta julfrukost med familjen :) Nu är iaf alla klapparna färdiginslagna och kl nio börjar min favoritjulfilm, Holiday!

GOD JUL!
2010-12-23 @ 19:50:48 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91