top3 -

Måndag IGEN.

Så var det måndag igen. Denna helg spenderades i Kungsängen och vi kom inte hem förens igårkväll. I fredags tittade vi på Idol finalen och drack vin. I lördags var vi barn&hund vakt och det slutade med att jag fick sova tillsamans med min rädda lillebror som grät över att han saknade mamma och även över Zombies?

I söndags åkte vi en sväng till Bromma Blocks och sen hem till Dennis mamma där det var kalas för Tilde.

Just det. Åkte förbi vårt hus med Sebban och hans kompisar i lördags. Gud så fint det är. Längtar så att jag håller på att gå sönder. Vill flytta nu nu nu!! :D

Idag ska jag försöka att hinna klart med allt mitt plugg så att jag slipper tänka på det resten av veckan. Tänkte nämligen åka till Kungsängen någon dag och vara där. Och på fredag ska jag till tandläkaren för att kolla min visdomstand som krånglar, vill helst ta bort den.
2010-12-13 @ 12:38:54 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91