top3 -

Nära dödenupplevelse igår.

Usch jag hade en hemsk kväll igår. Vi alla somnade på soffan och vaknade upp strax efter tolv. Går ut med Teo i snöstormen och inser plötsligt att jag inte har några nycklar till porten när jag ska låsa upp. Fan fick sån panik, en söndag natt och allt var helt knäpptyst. Inte en enda själ ute... Trodde fan att vi skulle frysa ihjäl och jag visste att Dennis redan hade gått och lagt sig och då är det kört. Skulle precis knacka på ett fönster till en lägenhet som ligger längst ner i porten bredvid för att fråga om telefon när en kille kommer ut ur den porten. Jag får låna hans tele men ingen jäkla Dennis svarar. Ännu mer panik. Vi går för att testa om hans nyckel passar till vår port vilket den såklart inte gör. Då ser jag att en tant står i tvättstugan och viker tvätt, mitt i natten!! Herregud vilken tur. Så vi kom in tillslut.

Ska gå ut med skrutten nu innan vi ska gå och lägga oss. Dennis jobbar. Imorgonbitti ska vi handla julskinka och prinskorv och äta till lunch, ska bli feett gott! Ojustejaa... mäklaren ringde idag. Vi får tillträde tidigare än vad vi trodde, redan den 4e februari :D Så det blir bara tre ynka nätter hemma hos min familj innan vi kan flytta in! Så jäkla nice! Lääääääängtar!!!

2010-12-20 @ 23:33:07 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91