top3 -

Söndag i Kungsängen.

Gud. Det slutar fasiken aldrig att snöa! Här ute på landet hos mamma är det helt galet mycket snö. Min hund drunknar nästan när han är ute stackarn. Har haft huvudvärk till och från sen i torsdags kväll nu, fattar inte. Började hemma hos Madde i torsdags där jag och Vicky var och åt pizza och drack vin. Åkte hem vid tio och hade verkligen superont. På fredagen fortsatte det och jag t.om. spydde för att jag hade så ont. Sedan gick det faktiskt över ett tag och jag följde med hem till Vettan och Lasse och åt julbord! Sedan dess har jag haft småont till och från och inatt vaknade jag upp igen med världens hugg. Hoppade över hundmässan imorse för de...

Snart ska iaf Sebban skjutsa hem mig och Teo. Dennis jobbar kväll nu ända fram tills julafton men han fick iaf ledigt både på jul och juldagen så det e nice! Fick mitt betyg igår också i kursen Sjukvård och jag fick MVG, nice.

2010-12-19 @ 14:09:44 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91