top3 -

25 februari.

Idag är det den 25 februari och det innebär att Viktoria fyller 21 år, grattiiiis gummis!!! :D Det är också en bra dag då den 25 = CASH!! Blidde Ikea imorse och vi fick med oss två byråer, en tavla och lite småsaker hem!

Igår kom mami, Sebban och Ida förbi en sväng på dagen och på eftermiddagen kom Bibban hit och fixade spottarna över diskbänken, blidde skitsnyggt. Snart kommer Dennis hem från jobbet och då ska vi montera ihop den andra byrån... hehe.

På söndag bär det iaf äntligen av till Sälen! Ska bli galet nice. Kelly och Sebban åker med i vår bil och vi åker nog väldigt tidigt för att hinna åka hela första dagen. Sover i Kungsängen på lördag också...

 

 

2010-02-26 @ 00:14:12 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har en bra och en dålig nyhet. Vilken ska jag börja med?;)

2010-02-26 @ 11:09:56
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha... båda tack?

2010-02-26 @ 18:55:34
Postat av: Linda

Jag åker förmodligen hem 8 mars och är hemma till fredagen den 12! Varför jag åker hem är för att jag då fått jobbet på Ving och ska gå på en kurs i Stockholm inför det:D

2010-02-27 @ 09:07:35
URL: http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91