top3 -

Hej igen

Pratade med Ea i telefon idag och kom fram till att börja blogga lite lätt igen, får se hur det går denna gång. Eftersom alla är så utsprida nuförtiden så är det ju ganska bra att blogga så folk kan se hur man har det.
I Åre är allt som vanligt bortsett från att det är lite ensamt. Daniel har nämligen åkt till Hemsedal med lite folk och blir borta nästan en vecka. Han kommer hem på måndag igen, längtar!
Igår var det afterski och sedan middag hemma hos Tove. Sen förfest och utgång. Dock gick jag hem efter förfesten, det är inte vanligt. Men så blev det igår, och det var väldigt skönt imorse.
Idag fick jag agera chaufför till Max eftersom ingen annan kunde köra. Annars har det inte hänt så mycket. Tove och jag har kollat på fem avsnitt paradise hotell och sedan tagit en kvällspromenad. Nu ska jag sova för imorgon blir det jobb kl 7.00.

 

 

 

2010-01-27 @ 21:39:11 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91