top3 -

lalala

Ont i huvud, hals och nacke... usch känns som om att jag håller på att bli sjuk :( Hoppas jag klarar mig.

Imorgonkväll kanske vi tänkte sova i Kungsängen hos mamma. Tänkte åka skidor i bruket på söndag och ja har ju mina skidor kvar där o så... lite träning innan Sälen kan nog behövas då det var typ 1000 år sen jag åkte sist. På söndag blir det nog iaf jag, Dennis, Nelli, Kim och min bror som åker. Nice...


ja ni flickor... vore ju kul om ni började skriva lite... ;)

2010-01-29 @ 16:33:58 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

hej sötis! jag skriver så fort jag får chansen, men har ju som sagt inget internet nu. kommer ni vecka 9? PUSS

2010-01-29 @ 19:16:25
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91