top3 -

Grattis mami

Usch vad jag får huvudvärk av detta väder. Åskan hänger i luften och det har den gjort ett bra tag nu. Bläää.

Min väska kom igår. Jag är kär. Stor och fin var den!! Idag har vi målat och åkt och badat med Ida. Dennis åkte till jobbet för en liten stund sen så ikväll tänkte jag plugga. Igårkväll drog vi förbi Vettan och Lasse en sväng för att gratta killarna, blev tre timmars snackande och vindrickande så var lite lullig när jag kom hem. Trevligt :)

Idag fyller min mamma 43 år, grattis! Måste fixa present till henne ihelgen innan hon kommer hem. Har föressten skrivit lite med Linda idag och kommit fram till att båda veckorna som vi kan åka och hälsa på henne i September funkar för henne också :D Så nu blir det av med Rhodos också en vecka, ska bli skitkul!!
2010-07-22 @ 16:33:54 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

Längtaaar!!

2010-07-24 @ 09:40:50
URL:
http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91