top3 -

Inflyttningsfest.

Igår efter att jag målat lite hos mamma åkte jag och tog en fika vid vattnet med Vicky. Sen hem.
Pluggat lite nu på förmiddagen och nu tänkte jag ta ett bad. Ikväll blir det inflyttningsfest hemma hos Madde och Danne i Sumpan och därefter utgång. Blir nog så att vi åker till Kungsängen innan vi drar dit för att lämna Dennis motorcykel på vägen hos hans mami och sen lämna kvar bilen i Kungsängen hos min mami. Så istället för att åka hem ikväll när vi vart ute så åker vi hem och sover hos mamma. Blir lättare så imorgon eftersom att vi tänkte åka ut med båten med min familj och då slipper vi tänka på att kunna köra bil och så imorgon.
Jag är iaf sjuukt taggad och hoppas på en bra kväll!!!!
2010-07-10 @ 12:54:07 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91