top3 -

Lördag & Söndagen.

Inflyttningsfesten var jättetrevlig och dem hade fått iordning det jättefint. Efteråt drog vi till Garbos men jag och Dennis var inte där så speciellt länge eftersom att båda hade huvudvärk (jag hade duuunderhuvudvärk!!) och sen var det typ 1000 grader där inne. Svettades som en gris. Sov hela tågresan hem och tog taxi hem till mamma sista biten och vi var väll hemma runt två tiden. Mådde pyton på morgonen, huvudvärken hade inte släppt, men efter några tabletter och ytterligare lite sömn piggnade jag till. Åkte ut med båten allihopa utan Sebban i några timmar. Stannade och badade vid blå lagunen och sen åkte vi till Francos och köpte mat.

Om typ en timme kommer Sebban och hämtar mig här hemma. Dennis har ställt av motorcykeln nu så nu är jag tyvärr billös igen när han jobbar, synd ;) Vi ska iaf först åka förbi Sumpan och hämta Madde och därefter till Kungsängen och möta upp Ea och Vicky. Sen åker vi till Bålsta till Chabos affär (hon ansluter sig efter jobbet) och handlar mat och sånt tills kvällen. Ska ju sova i Bålsta på Maddes landställe över natten. Ska vara kanonväder båda dagarna så det är ju perfekt!

Nu ska jag packa ihop det sista och sen bara vänta. Ciao.























2010-07-12 @ 07:58:44 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91