top3 -

Tisdag morgon.

Har vart vaken sen halv fem imorse och jag är faktiskt pigg. Vi åkte samtidigt som Dennis som skulle till jobbet. Sebb och jag skjutsade övriga familjen till flygplatsen och sen blev det frukost på donken. Nu drog Sebban precis till jobbet och jag sitter och dunkar musik i Rickards rum. Måste erkänna att det är rätt skönt att sitta vid en stationär dator.

Snart tänkte jag börja måla och gå ut med Ida en sväng. Beställde hem två långklänningar också igår, hoppas dem passar. Har vart lite tveksam till långklänning men har bara blivit mer och mer sugen på en så då passade det ju alldeles utmärkt när dessa två endast kostade 100 kr tillsamans!! Sjukt billigt. Någon dag i veckan också kommer min Burberry :D:D

 

2010-07-20 @ 08:34:26 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91