top3 -

Varmt

I lördags blev det GrönaLund. Var superväder och jättekul. I söndags åkte jag, Dennis, Sherine, David och Josef ut med vår båt och åkte till Blå lagunen och solade. Jag badade tillochmed! Jätteskönt i vattnet där... Igårkväll blev det bio och idag har jag pluggat lite. Är så sjukt varmt här hemma nu så man typ dööör. Har precis vart nere i källaren iaf och hämtat fläkten som jag köpte förra året. Får se om det går lättare att sova inatt nu.

Imorgon åker vi nog hem till mami en sväng och solar och sen behöver jag köpa lite skit i Barkarby. Sen resten av veckan blir de nog bara att göra klart de sista plugget och sen på lördag blir det inflyttningsfest hemma hos Madde och Danne i Sumpan :) Ska bli skitkul, blir utgång efteråt också. På måndagen som kommer nu ska vi tjejjer iaf åka till Maddes landställe ute i Bålsta och bara umgås, grilla och dricka vin :) Sover över också.. ska bli mysigt :D



















2010-07-06 @ 23:10:35 Mickan Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91