top3 -

Helgen.

Godmorgon. Har bråkat med Doris (hela morgonen) och hunnit äta frukost sen jag vaknade. Resten av dagen blir en pluggdag.
I fredags hämtade jag upp Ea i Kungsängen och sen åkte vi hit hem. Vi åt thaimat, drack vin, spelade spel och kollade på Sex and The City innan vi somnade. På lördagen skjutsade vi Ea till sumpan när Dennis kom hem från jobbet. Därefter åkte vi först till Kista, där jag köpte en klänning till midsommar, och sen hem till min mami i Kungsängen och grillade och kollade på bröllopet på tvn!
Igår åkte Dennis till Västerås och tävlade medan jag stannade kvar i Kungsängen och målade. Ska hjälpa Chibba med att måla altanen i sommar så att jag tjänar lite extra pengar ;) Ska leka med mami imorgon på dagen så följer nog med dit sen kanske och målar lite, hoppas på fint väder så att man kan bli lite brun samtidigt!
Den här ska jag köpa mig efter sommaren tänkte jag, därför jag behöver jobba lite ;)
2010-06-21 @ 10:48:21 Mickan Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

den är så jäkla fin!!

2010-06-26 @ 19:30:36
Postat av: Anonym

viiissst :D åååh saknar dig!!!

2010-07-12 @ 08:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91